Informace pro klienty

Informace pro klienty

Jak pohodlně splácet?

Pravidelné splátky si ve své bance nastavte pomocí trvalého příkazu. Banka pak k určenému datu odešle splátku automaticky a Vy tak budete mít o starost méně. Datum splátky doporučujeme nastavit nejlépe tři dny před termínem splatnosti. Převod mezi bankami může totiž trvat i několik dní.

Komplikuje se Vám splácení?

Víte, že nebudete moci odeslat splátku včas? Kontaktujte nás na zákaznické lince 558 84 72 78. Náš finanční poradce s Vámi projde vzniklou situaci a navrhne optimální postup řešení.

Co dělat, když...

Chci navýšit úvěr/půjčku

Spojte se s námi na čísle  558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h) a sdělte nám Vaší představu navýšení úvěru/půjčky. Projdeme spolu všechny možnosti a najdeme optimální řešení. Navýšení úvěru/půjčky posuzujeme individuálně.

Chci snížit nebo zvýšit měsíční splátku

Našim klientům se snažíme vycházet maximálně vstříc. Všechny možnosti s Vámi rádi probereme na naší zákaznické lince 558 84 72 78 nebo svou situaci popište a odešlete v e-mailu na info@financialcredit.cz

Mám nové doklady, změnil jsem jméno nebo bydliště

O jakýchkoliv změnách nás bez zbytečného prodlení informujte na naší zákaznické lince 558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h) nebo e-mailem na info@financialcredit.cz.

Vím, že nestihnu splatit pravidelnou splátku včas

Kontaktujte nás na zákaznické lince 558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h). Náš finanční poradce s Vámi projde vzniklou situaci a navrhne optimální postup řešení. Zpravidla se s klienty domluvíme na náhradním termínu úhrady. Každý případ však posuzujeme individuálně.

Chci předčasně splatit úvěr/půjčku

Předčasné splacení úvěru či půjčky není žádný problém. Stačí nás informovat písemně předem, abychom Vám mohli vypočítat výši předčasné splátky. Bez písemného oznámení o předčasném splacení úvěru/půjčky budou případné přeplatky na jednotlivých splátkách započteny na nejbližší následující splátky. Předčasné splacení úvěru nebo půjčky je zdarma.

Chci odstoupit od smlouvy

U spotřebitelských úvěrů je možné bez uvedení důvodů od smlouvy písemně odstoupit, a to v zákonné lhůtě 14 dní od podpisu.

Splatil jsem poslední splátku

Po řádném splacení úvěru nebo půjčky končí smluvní vztah (ruší se zástavní právo). Není potřeba dělat nic. Na Vaši žádost vám můžeme vystavit potvrzení o doplacení.  

Obstavili mi exekučně účet

Bez zbytečného prodlení nás informujte na naší zákaznické infolince 558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h). Jsme připraveni s Vámi projít vzniklou situaci a pomůžeme Vám najít nejvhodnější řešení.

Obdržel jsem zesplatnění

Zesplatněním ztrácíte základní výhodu úvěru – tedy možnost splácet svůj dluh v pravidelných měsíčních splátkách. Zesplatnění je uplatňováno v souvislosti s porušením smluvních podmínek (např. klient přestal splácet) a znamená vznik nároku věřitele na okamžité uhrazení celé dlužné částky.

Kontaktujte nás! Zavolejte okamžitě na naši zákaznickou infolinku  558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h).

Obdržel jsem předžalobní upomínku

Ihned nás kontaktujte na zákaznické infolince 558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h) a domluvte se na způsobu úhrady dlužné částky. Úhradou dluhu nebude nadále docházet k jeho navyšování a nevzniknou další náklady spojené s vymáháním.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Kontaktujte nás na naší zákaznické infolince 558 84 72 78 (po-pá 8 - 17 h). Jsme připraveni s Vámi projít vzniklou situaci a pomůžeme Vám najít nejvhodnější řešení. Ke všem vzniklým situacím přistupujeme individuálně.

Řešení problémů

Zavolejte nám

Po-Pá: 8-17

+420 558 84 72 78

Zavoláme Vám zpět

Náš profesionální finanční poradce vás bude kontaktovat v době, kterou určíte.

Vaše půjčka
1
Půjčka
Výše půjčky
Na jak dlouho
300 000 Kč za 6 649 Kč měsíčně
Orientační výše splátky při úroku 9.9 % p.a.
2
Kontakty
Jméno a příjmení
Telefon nebo e-mail
(*vyplňte alespoň jeden údaj)
mám nemovitost, kterou mohu ručit
3
Nemovitost
Město
Typ nemovitosti